kufer torba na motor
calajaskrawosc portal
sakwa kufer torba na motor Riossi
Fajna torba na motor idealna na długie i krótkie trasy pomieści duzo rzeczy wejdzie tam nawet kask sakwa jest prawie nowa ma szelki jak plecak chowane ma gumy do przyczepiwnia polecam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh9jcT.html
Torba Tankbag Motocyklowa Magnetyczna Oxford 7L 18L na motor Kufer
Sprzedam Torbę Oxford
18 L -cena 229 zł +20 zł wysyłka(PODANA CENA JEST ZA TORBĘ 18L )
- 7 L- (CENA NA TEL)
Torba 7L i 18L są magnetyczne + posiadają paski do montażu bardzo poręczna na dokumenty telefon w podróż
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbn34Z.html
BMW CS F650 CS
Bardzo dobrze utrzymane BMW F650 CS, podgrzewane manetki dwu stopniowa regulacja, akcesoryjny kufer BMW oraz torba, tylny stelarz pod kufer givi. Przebieg oryginalny 38650km, motor świetnie się prowadzi, oryginalny lakier który świadczy o bezwypadkowości. Przegląd, oraz wymiana oleju w silniku wykonana. Opony w dobrym stanie. Kontakt
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg9629.html
BMW K1600 GT !!!
witam, posiadam do sprzedania BMW K1600 GT o mocy 118 kW w kolorze grafitowym, motor jest w idealnym stanie,bezwypadkowy, posiada niewielki przebieg (17000 km), serwisowany w ASO, bardzo bogate wyposażenie:
-ESA
-ABS
-kontrola trakcji
-nawigacja
-doświetlanie zakrętów
-centralny zamek
-radio
-sterownik bluetooth
-alarm
-grzane manetki
-grzane fotele kierowcy i pasażera,
-elektrycznie podnoszona szyba,
-kufer centralny(plus torba)
-kufry boczne (plus torby, lekko przerysowane)
-nowe opony
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgsXCN.html
Suzuki Bandit Suzuki Gsf 1200 Limited Edition K5
Suzuki GSF 1200 Limited Edition K5
Przebieg: ok. 50 tys. km z groszami
Foty Bandyty.
https://drive.google.com/drive/folders/0B_NEY4ZI3ojXcUhtSmxhb0lLemM
Video
https://drive.google.com/file/d/0B_NEY4ZI3ojXRXRSbXlyRTNqTzQ/view
https://drive.google.com/file/d/0B_NEY4ZI3ojXMU1fSDJ1dnRUaWc/view
Motor pochodzi z Anglii. W 2010r. został sprowadzony do Polski.
https://drive.google.com/drive/folders/0B_NEY4ZI3ojXejJKVE1OSnpZZnM?usp=sharing
Jak widać na powyższych zdjęciach, motor miał lekkiego szlifa. Jednak poprzedni właściciel doprowadził go do stanu sprzed szlifa.
Po zakupie zrobiłem.
- wymiana łańcucha rozrządu – DID
- wymiana uszczelnienia śrub pokrywy zaworów
- regulacja luzów zaworowych
- regulacja i smarowanie napędu
- wymiana sprężyny napinacza rozrządu
Miesiąc po zakupie. Podczas dohamowywania do świateł, wieczorową porą na świeżym asfalcie miałem uślizg przedniego koła co skutkowało szlifem :)
Foty szlifa
https://drive.google.com/drive/folders/0B_NEY4ZI3ojXTXhtSEZmUkNRVU0?usp=sharing
Motor naprawiłem. Został pomalowany, a niektóre elementy wymienione. Jednak nie nakleiłem naklejek. Nie wiem dlaczego :)
Lista naprawy po szlifie
- naprawa pokrywy lewej silnika
- wymiana klamki sprzęgła
- wymiana kierownicy / końcówek kierownicy
- naprawa głowicy / cylindra / wym. Śruby głowicy
- naprawa rury nośnej zawieszenia przód
- wymiana gripów
- naprawa lakiernicza / naklejki, zbiornik, zadupek, błotnik przód
W 2013r.
- napęd DID – DID 530VX/E
- opona tył – Michelin Pilot Road 2
W 2014r.
- IPONE FORK FULL SYNTHESIS 10W 1L OLEJ DO TELESKOPÓW 100% SYNTETYK
- Uszczelniacze przedniego zawieszenia TC4 43x54x
- Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej Suzuki
- filtr oleju HifloFiltro HF138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki
- filtr powietrza HifloFiltro HFA3610 Suzuki
- IPONE 10.4 4L - 10W40 olej silnikowy półsyntetyczny
- Wymiana filtra powietrza
- Wymiana oleju w silniku
- Konserwacja zawieszenia przedniego
- Wymiana płyn hamulcowego w 1 obiegu
- Pełna konserwacja gaźników silnika R4
- Naprawa stopki centralnej
- Naprawa stopki bocznej
- Regulacja naciągu łańcucha
W 2015r.
- Filtr oleju HifloFiltro HF138
- Valvoline 10.4 4L - 10W40 olej silnikowy półsyntetyczny
Modyfikacje:
- Przewody w oplocie,
- Odblokowany 1 i 2 bieg (opis z ogłoszenia Woytasa)
- Wydech,
Dodatki:
- Oryginalny wydech,
- Stelaż pod kufer,
- Graty (oryginalne osłony kierunków itp.),
- Torba na siedzenie,
https://drive.google.com/drive/folders/0B_NEY4ZI3ojXbldMMlA0VXl2dU0?usp=sharing
MINUSY
Bandyta posiada parę minusów na które potencjalny kupujący musi zwrócić uwagę.
1. Bandyta posiada syndrom stuków przy 1,2-1,4tyś. obrotów.
Video -https://drive.google.com/file/d/0B_NEY4ZI3ojXRVNRUG5ieGEteVE/view
Wątek na forum - https://polishbanditcrew.pl/topic/23118-na-co-szczeg%C3%B3lnie-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99-przy-kupnie-b12/page-2
2. Podczas dłuższym postoju odpala na 3 gary, po rozgrzaniu pali na 4. Przy normalnym użytkowaniu odpala na 4 gary. Dla mnie nie stanowi to problemu więc nie dłubałem. Podobno klasyczna przypadłość Suzuki Bandit 1200.
3. Gwinty w ramie (miejsca na gumole) są podobno przekręcone. Trzeba raz jeszcze nagwintować. Crash pady idzie wkręcić.
4. Pokrywa silnika ma przekręcony gwint (trzeba nagwintować). Mechanicy zawsze dawali silikon w tym miejscu.
5. Anglik. Prędkościomierz w milach (km/h mniejszym drugiem). Stan wizualny niektórych elementów wskazuje również na kraj pochodzenia.
-
Ufff….
To wszystko, mam nadzieje, że to wystarczy. Chcę być w 100% szczery co do stanu motocykla. Wiesz co kupujesz!
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh0NYL.html
Motocykl enduro Kawasaki KLE 500
Motocykl enduro kawasaki KLE 500 ,moc około 50KM przy sportowym tłumiku BSM może być o 3-5KM więcej stan wsiadać i jechać przebieg calkowity niecałe 62000km , motocykl jest w stanie bardzo dobrym a oferta jest skierowana dla tych którzy chcą kupić pojazd w bardzo dobrym stanie a nie rocznik [ tu proszę nie pisac dam 3000 , albo ten rocznik stoi za xxxxxxx ] motor nigdy nie jezdził w terenie do 2013 chodził w Hamburgu a w 2014 sprowadzilem go do polski. Rewelacyjny do turystyki jak i jazdy miejskiej , silnik twin czyli dwucylindrowy chlodzony cieczą naprawdę trudny do przegrzania bardzo dynamiczny [ silnik wywodzi się z ER5 i EN5 ] na niskich obrotacz zakres pracy podobny do silników tzw. czoperów przy wysokich bardziej do ścigacza.
W niemczech skończył mu się TUV więc dostał nowy akumulator olej , regenerację amortyzatorów , regulację zaworów , świece , olej , płyn , opony METZLER przód [ 25.13 ] rok i tył [ 20.12 ]rok kolanka , kolektor i tłumik BSM. I tak go kupiłem przy stanie licznika około 51300km. Używalem go tylko na szosie sporadycznie na drogach lesnych szutrowych do niedzielnej jazdy rekreacyjnej. Na szos
owych oponach i wadze motocykla okolo 200 kg jazda w terenie na takich oponach do bezpiecznych nie należy.
Spalanie to zakres 5,5-6 litrow przy normalnej jeżdzie , w trasie jedzie śię nim bardzo przyjemnie w zakresach 90-110km/h max. prędkość to okolo 185-190 km/h
W tej cenie oferuje motocykl ze stelażami pod kufry [ kluczyki w kpl. ] z kuframi torba na bak ,kufer centralny , torba nieprzemakalna na bagaż , uchwyt na nawigację , deflektor uchylny na szybę owiewki. olej wymieniony [ przebieg 400km ] zębatki i łańcuch wymieniony 3000 km temu, podobnie lożyska kół.Wymienione jest również kolo magnesowe co w tym modelu jest bardzo częstą usterką na nowy typ bezawaryjny .
Mankamentem jest zaczynający hałasować łancuszek sprzęgłowy za około 10-15 tyś. km będzie trzeba go wymienić. Dodaje w gratisie dobry używany.
Więcej zdjęć na maila , ze względów zdrowotnych jestem zmuszony sprzedać.
Przegląd tech. i OC do końca marca 2017
Motocykl zarejestrowany na 37KW
Możliwa sprzedaż bez dodatkowego wyposażenia [ stelaży ,kufrów , toreb ] cena wtedy 6000 zł z wyposażeniem 6500.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfqveF.html