kufer centralny 96 13

calajaskrawosc portal

Harley kufer centralny 96-13 późniejszy model L
Przedmiotem jest kufer centralny, czarnych do motocykli HD Touring 199 - pokaż numer telefonu -
3.

Opis:

Zamiennik, produkt zupełnie nowy.

Bez konieczności przerabiania, łatwy w instalacji, wystarczy włożyć w oryginalne miejsce, bez instrukcji montażu.



Kolor: czarny połysk (do malowania),

Materiał: Bardzo wysokiej jakości plastik ABS.

Rozmiar: 19" długość x 13.5" głębokość x 26" szerokość



Przeznaczone do modeli:

199 - pokaż numer telefonu -
3 Harley Touring



Opakowanie zawiera:

1x pokrywa + 1x kufer.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgjaS9.html



Yamaha MT-09 Street Rally ABS 2014
Motocykl kupiony nowy w kwietniu 2015 w salonie Yamaha Kłodzko… Jestem pierwszym i jedynym właścicielem od nowości.



Przebieg aktualny ~6100km (1000km - pierwszy przegląd/wymiana oleju, 5500km - wymiana oleju/filtra). Moto jest w ciągłym użytkowaniu więc przebieg się zmienia.



Stan techniczny i wizualny bdb, z minimalnymi śladami użytkowania. Robił głównie "traski na Czechy" i czasami (dokładnie 2 razy) do roboty. Nie miał żadnej gleby czy innego "obtarcia parkingowe".



O parametrach motocykla można wszystko wyczytać w Internecie. Moto fabrycznie jest już bardzo mocne (~115KM, ~90Nm, ~180kg) dodatkowo mój egzemplarz został idealnie wystrojony (pod modyfikacje) oraz otrzymał całkowicie poprawioną charakterystykę (o tym więcej poniżej) pracy silnika.



Motocykl to wersja Street Rally, czyli taka wypasiona wersja z:

- wyższa, bardziej komfortowa kanapa

- szerokie, podgumowane stopki

- dodatkowe owiewki, lotki, spojlery, handguardy



Następnie został zmodyfikowany o dodatkowe (w nawiasie cena, jeśli interesuje Cię ten element, przyjąłem 50-60% nowej):

- pełny układ wydechowy MIVV Suomo black/carbon (2000)

- akcesoryjna kanapa PJII (300)

- szyba PUIG (150)

- stelaż pod kufer centralny z płytą (150)

- filtr K&N

- dodatkowy airbox pod modyfikację

- rolki wahacza pod stojak centralny

- mechaniczne zaślepki AIS od Graves

- dodatkowy kontroler przesuwający zakres sondy lambda z 14,7 na 13,4

- szeroka stopka



Poza tym, jak już wspominałem, motocykl został przeze mnie przeprogramowany:

- mapy paliwowe (TPSxRPM oraz MAPxRPM) zostały wystrojone pod układ wydechowy i filtr K&N: closed-loop ~13,4 (dla cruisingu), open-loop ~13,2 (dla acceleration oraz WOT). Silnik generuje maksymalna moc, oraz pracuje w najzdrowszych warunkach (niska temperatura spalania, stabilne obroty, itd). Nie odbiło się to specjalnie na znacznie zwiększonym spalaniu. Ganiając z dużymi sportami i dotrzymując im kroku nie jestem w stanie przekroczyć spalania 7/100, a taka trzeźwa jazda - 5,8-6,4l/100.

- mapy przepustnic (A/STD/B) - tutaj są throttle by wire - zostały wygładzone i zmodyfikowane pod największy komfort jazdy z jak najszybszym dostarczeniem mocy. Mapy w początkowej fazie otwarcia są bardzo progresywne, przez co moto łagodnie (i bezpiecznie) przyspiesza, następnie w zależności od trybu A/STD/B dostarcza odpowiednią dawkę mocy. Przepustnice są całkowicie odblokowane - jeśli odkręcisz 100% manetki - 100% przepustnic zostanie otwartych.

- wtryskiwacze przy zamkniętych przepustnicach działają i podlewają paliwa tak aby silnik nie hamował gwałtownie i nie szarpał kierującym.

- zawór AIS (PAIR) został zdeaktywowany (a także zaślepiony mechanicznie) - nie dopuszcza powietrza do układu wydechowego, a ten nie strzela ogniem.

- silnik całkowicie odblokowany pod względem mocy i prędkości maksymalnej

- przesunięty zakres pracy wentylatora - 96 ~ 92 stopnie.



Podsumowując modyfikacje - ten motocykl jeździ zupełnie inaczej niż fabrycznie nowy eMTek (nawet rocznik 2016), więc jeśli nie jeździłeś nigdy MT odwiedź najpierw salon i poproś o jazdę testową, następnie dopiero zapraszam na jazdę do mnie.



Jestem w stanie przywrócić mu stan fabryczny (założyć wszystkie duperele z powrotem) łącznie z programem w ECU - tylko po co?



Sprzedaję ponieważ interesuje mnie przesiadka na wersję bardziej turystyczną - Tracer - więc teoretycznie wchodzi w grę również zamiana, z moją dopłatą. Motocykl uwielbiam za silnik oraz ogólny czynnik "fajności", jednak golaskiem nie polecę w Alpy z 3 kuframi i żoną na plecaka…



Cena wersji takiej jaka wychodzi z salonu (daje wszystkie oryginalne wydechy, owiewki, itd) 29000, a jeśli masz ochotę na jakieś dodatki to do finalnej ceny dolicz ich koszt z listy powyżej.



Motocykl jest w leasingu, więc po decyzji zakupu potrzebuję kilka dni zrobić szybkie machniom z bankiem i dopiero wtedy motocykl jest Twój.

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgzq2N.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • comawhite.htw.pl
  • Copyright (c) 2009 calajaskrawosc portal | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.