kart programowych

calajaskrawosc portal

Karta, 10 kart programowych Minolta Dynax w oryginalnym futerale
Wystawiam na sprzedaż używany przedmiot:

Komplet 10 kart programowych Minolta Dynax w oryginalnym futerale.

Stan idealny, tematy widoczne są na zdjęciu.

Wysyłka za pobraniem 20 zł.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgpEh3.html



Sony Cyber-shot DSC-W320 + gratis
Przedmiotem sprzedaży jest lekki, miniaturowy i łatwy w obsłudze, nawet dla początkujących, aparat kompaktowy Sony Cyber-shot DSC-W320 w kolorze soczystej zieleni. Stan oferowanego przedmiotu oceniam na idealny, zresztą jak widać na załączonych zdjęciach.



Sercem W320 jest matryca CCD, charakteryzująca się rozdzielczością 14,1 Mpix. Na wyposażeniu znalazł się szerokokątny obiektyw Carl Zeiss o 4-krotnym zbliżeniu, wyświetlacz LCD o przekątnej 2,7 cala i gniazda kart Memory Stick Duo, Memory Stick PRO Duo oraz SD/SDHC. Wszystkie podzespoły zamknięto w niedużej obudowie, o wadze nie przekraczającej 101 gramów.



Kompakt posiada funkcję nagrywania filmów w rozdzielczości VGA (640×480 pikseli, przy 30 klatkach na sekundę), producent zaoferował także kilka programowych usprawnień (jak tryb iAuto, redukcję szumów czy wykrywanie twarzy i uśmiechu).



Po bardziej szczegółowe dane techniczne zapraszam na stronę producenta : https://www.sony.pl/support/pl/content/cnt-specs/DSC-W320/list



W zestawie znajduje się:

* aparat Sony Cyber-shot DSC-W320

* oryginalne pudełko

* instrukcja obsługi

* kabel umożliwiający połączanie aparatu z telewizorem

* ładowarka

* oprogramowanie na płycie CD do instalacji na komputerze



Dodatkowo do zakupu dodaję bardzo ładne i funkcjonalne etui umożliwiające m.in. umocowanie aparatu przy pasku od spodni, czy też zawieszanie go na szyi.



Istnieje możliwość wysłania większej ilości zdjęć, a także sprzedaży przez aukcje allegro. Bardzo serdecznie zapraszam do kupna.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDfCHmN.html


jiayu s3 OKAZJA!!!
Witam,



Mam do sprzedania używany telefon JIAYU S3



Specyfikacja:

JIAYU S3 SZARY



- PROCESOR: Ośmiordzeniowy MediaTek MT6572, 1.7Ghz

- PAMIĘĆ: 16 GB, 3 GB RAM

- APARAT: Tył: 13 MP, 4160x3120, Przód: 5 MP

- WYŚWIETLACZ: 5.5" 1080x1920 IPS

- DUALSIM: Telefon na dwie karty SIM

- BATERIA: 3100 mAh

- NFC, OBSŁUGUJE AERO 2

- android 4.4.4 dostępne aktualizacje do 5.0

- LTE (4G)



Stan wizualny BDB.



3GB RAM oraz ośmiordzeniowy procesor pozwala na komfortowe użytkowanie telefonu na co dzień. Bez żadnych problemów radzi sobie z wymagającymi grami.



Bateria pozwala na swobodne użytkowanie telefonu nawet do 2 dni.

Dzięki wbudowanemu modułowi 4G umożliwia nam bezproblemowe korzystanie z telefonu w każdym miejscu.



W zestawie:

- telefon JIAYU S3 ADVANCED 3GB RAM

- ładowarka

- obudowa z klapką

- pudełko

- kabel USB



PLUSY

bardzo dobra jakość wyświetlacza Full HD IPS

dość wysoka wydajność procesora

dwa sloty kart micro SIM (Dual SIM 4G)

bardzo płynne działanie systemu

kilka ciekawych funkcji programowych

dość długi czas pracy na baterii

Dzięki otwarciu przysłony do f/2.0 można wykonać nim zdjęcia w trudnych warunkach bez użycia lampy.

MINUSY

Dual 4G LTE nie oznacza jednoczesnej obsługi dwóch sieci LTE

interfejs nie został w pełni przetłumaczony na język polski
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDei1GP.html



Karta grafiki Nvidia Quadro 4000 PNY 2GB GDDR5

Nvidia Quadro 4000 2 GB


SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar
(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynno­ści na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy
Cechy i możliwości GPU
    Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji

    Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

    Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

    Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

    Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki

    Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.

    NVIDIA® Parallel DataCache™

    Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.

    Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

    Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.

    Silnik NVIDIA GigaThread™

    Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.

    Podwójne silniki kopiujące

    Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

    Szybki transfer tekstur 3D

    Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.

    Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)

    Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.

    Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

    Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.

Jakość obrazu
    Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

    Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

    Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

    Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.

    Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

    Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

    Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA

    Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.

Funkcje związane z wyświetlaniem
    Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu

    Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.

    30-bitowa wierność odwzorowania kolorów

    30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1

    Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®

    Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.

    NVIDIA® 3D Vision Pro™

    Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.

    Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL

    Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.

    Synchronizacja stereo 3D

    Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.

Wsparcie od strony programowej
    Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA

    Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.

    Programowanie w Cg

    Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.

    Współpraca z Microsoft® Windows® 7

    Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.

    Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0

    Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.

    Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych

    Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.

    Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA

    Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.

    NVIDIA® Multi-OS

    Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.

Standard przemysłowy
    Kompatybilność ze standardowymi architekturami

    Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.

    Ultracicha konstrukcja

    Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.


Karta grafiki wymontowana z poleasingowych stacji graficznych.
12 miesięcy gwarancji / rękojmi

Biorąc udział w naszych aukcjach akcpetujesz regulamin na stronie "O MNIE"

itmarket24.pl
itmarket.pl

itmarket.pl notebooki, laptopy, monitory, komputery i drukarki używane oraz poleasingowe poznań
Link: allegro.pl/-i5757179285.html



DELL T7500 XEON 6rdz X5675 nVIDIA QUADRO 600GB SAS

Info o NAS
Przed zakupem możesz zawsze obejrzeć towar w jednej z Naszych placówek Kupując od Nas Omijasz pośredników i ZAWSZE dostajesz NAJLEPSZĄ cenę na rynku!!! Na Nasze produkty wystawiamy Fakturę VAT 23% Dostawa kurierem Siódemka lub Pocztą Polską Płacisz przelewem lub za pobraniem Kupując kilka produktów oszczędzasz na kosztach transportu Gwarancja na produkty

Gwarancji udziela MAROMA COMPUTERS lub producent. Okres gwarancji określony jest w opisie produktu na aukcji.Datę, od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia faktury lub paragonu. Ujawnione w okresie gwarancji usterki będą usunięte bezpłatnie przez gwaranta.

Dostawa do domu


Poczta Polska - tylko baterie

wpłata na konto - 15 zł

za pobraniem - 20zł

Kurier "Siódemka"

wpłata na konto 15,00zł

za pobraniem 24,00zł

Odbiór osobisty

Towar można odebrać w jednej z naszych placówek :

MMCOMP - ul. Grochowska 45

Przed odbiorem proszę o kontakt telefoniczny !!

Nasi partnerzy Dell Precision T7500 Windows 7 Pro

BARDZO SZYBKI PROCESOR Xeon® Hexa Core X5675 3.06GHz (12M !!!!/ up to 3.46 GHz 6.4 GT/s)

12 Giga serwerowej pamięci z kontrolą ECC !!! (możliwość rozbudowy)

DEDYKOWANA, BARDZO MOCNA KARTA GRAFICZNA NVIDIA Quadro® 4000 2 GB GDDR5

ORYGINALNY WINDOWS 7 PRO 64bit

FAKTURA VAT 23%


DANE TECHNICZNE Rodzina produktów Dell Precision


Procesor Intel® Xeon® Processor X5675 - 6 rdzeni x 3.06 GHz - 12M pamięci Cache !!!

(12M Cache, 3.06 GHz, up to 3.46 GHz, 6.40 GT/s Intel® QPI)

Procesor posiada fizyczne 6 rdzeni. W systemie widoczne jest 12 wątków x 3.46GHz
Mikroukład płyty głównej
Intel® 5520 Chipset


Kontroler graficzny Dedykowana, bardzo mocna karta graficzna - NVIDIA Quadro® 4000 - 2GB DDR5

NVIDIA® Quadro® 4000 oferuje do 5 razy wyższą wydajność w szerokim zakresie aplikacji związanych z projektowaniem, wzornictwem przemysłowym oraz przetwarzaniem i obróbką wideo.

Sama karta warta jest około 900zł

Pamięć RAM 12288 MB DDR3 Fully Buffered ECC Quad-Channel

( możliwość rozbudowy nawet do 288GB) Konieczność dokupienia CPU MEMORY RISER KIT

Dysk twardy 600GB SAS 15K RPM (2x300GB SAS) - Bardzo pojemne, szybkie dyski !

Możliwość zamiany/rozbudowy o klasyczne dyski 3,5" (proszę spojrzeć na nasze aukcje)
Napęd DVD

Dźwięk Integrated high-definition audio (Rev 1.0 Specification) implemented with a two-chip audio solution comprising the ADI 1984a high-definition audio CODEC and the ICH10’s integrated AC97/high-definition digital controller
Karta sieciowa Integrated Broadcom® 5761 Gigabit Ethernet controller. 2nd Gigabit port is available with the optional PCIe Broadcom Gigabit controller card Kontroler FireWire
xxx
Dodatki W gratisie dodajemy kabel zasilający + Trusted Platform Module 1.2 (TPM 1.2)


Porty
    l11 x portów USB 2.0 (dwa z przodu, sześć z tyłu, trzy wewnętrzne) l2 x porty FireWire IEEE 1394a (jeden z przodu, jeden z tyłu) l1 x COM (port szeregowy) ( Urządzenia diagnostyczne )
    l1 x LPT (port równoległy) ( Drukarka ) l2 x PS/2
    l1 x RJ45 ( Ethernet ) l1 x ESATA na panelu tylnym lAudio - Wejście dźwięku stereo i wyjście słuchawek na panelu tylnym + Gniazda mikrofonu i słuchawek na panelu przednim l Jedno gniazdo PCI-e x16 Gen 2 okablowane jako x4 lDwa gniazda PCI-e x16 Gen 2 okablowane jako x8 (jedno z nich ma połowę standardowej długości) lDwa gniazda PCI-e x16 Gen 2 dla kart graficznych lJedno gniazdo PCI-X 64-bitowe/100 MHz z obsługą napięcia 3,3 V lub kart uniwersalnych lJedno gniazdo 32-bitowe PCI 33 MHz 5 V

System Windows 7 Professional (COA) - system zainstalowany na dysku + licencja !

Na dokumencie zakupu widnieje wpis, że komputer sprzedawany jest z systemem ! Gwarancja
3 miesiące



Wymiary
Wysokość - 56.54 cm

Szerokość - 21.59 cm

Głębokość - 56.6 cm

Waga - 10.4 kg
Nr kat 384

Komputer posiada normalne ślady użytkowania.

W razie potrzeby możemy wysłać realphoto.

W konfiguracji komputera proszę się sugerować opisem w ramce ! Przed zalicytowaniem proszę zapoznać się z warunkami aukcji -

Możliwość zakupu na raty !

Do komputera można dodatkowo dokupić w promocyjnej cenie:
Monitor LCD 17 cal ( klasa A ) - 159zł - PROMOCYJNA CENA !!!

Programy antywirusowe - G-DATA ( bardzo niskie ceny )

A do tego akcesoria ( myszki, klawiatury )



Serdecznie polecam !!!!


Cechy i możliwości GPU

Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji

Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki

Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.

NVIDIA® Parallel DataCache™

Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.

Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.

Silnik NVIDIA GigaThread™

Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.

Podwójne silniki kopiujące

Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

Szybki transfer tekstur 3D

Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.

Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)

Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.

Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.

Jakość obrazu

Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.

Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA

Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.

Funkcje związane z wyświetlaniem

Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu

Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.

30-bitowa wierność odwzorowania kolorów

30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1

Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®

Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.

NVIDIA® 3D Vision Pro™

Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.

Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL

Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.

Synchronizacja stereo 3D

Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.

Wsparcie od strony programowej

Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA

Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.

Programowanie w Cg

Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.

Współpraca z Microsoft® Windows® 7

Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.

Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0

Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.

Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych

Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.

Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA

Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.

NVIDIA® Multi-OS

Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.

Standard przemysłowy

Kompatybilność ze standardowymi architekturami

Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.

Ultracicha konstrukcja

Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.


Nasze dane adresowe

Maroma Computers

Sklep:
ul.Grochowska 45
04-186 Warszawa

Kontakt:

Tel/Fax: (0-22) 610-08-53

Tel1.: (+48) 531 49 49 49

Tel2.: (022) 879-99-99

GaduGadu- 12895231

info@maromacomputers­.pl

serwis@mmcomp.pl

Godziny otwarcia:

Pn-Pt: 9-20

Sobota 9-14 Nasza oferta

W Naszej ofercie, zarówno detalicznej jak i hurtowej posiadamy:

aparaty cyfrowe komputery stacjonarne laptopy: nowe i używane oryginalne oprogramowanie firmy Microsoft telefony komórkowe urządzenia peryferyjne do komputerów

Stale zwiększamy liczbę wystawianych produktów, więc jeśli chcesz być na bieżąco dopisz się do Naszego NEWSLETTERA.

Nasi Klienci
Zdjęcia poglądowe (opis w ramce powyżej)


Link: allegro.pl/-i6154832230.html



==>OKAZJA NAJTANIEJ POTĘŻNY QUADRO 4000 2GB CAD

DO ZAOFEROWANIA MAM PROFESIONALNĄ KARTĘ GRAFICZNĄ GEFORCE QUADRO 4000 2GB. Z KOMPUTERA BIUROWEGO KTÓRY SŁUŻYŁ DO PRZEGLĄDANIA RYSUNKÓW CAD W 100% SPRAWNA!!! STAN IDEALNY.

GWARANCJA ROZRUCHOWA 14 DNI NA SPRAWDZENIE

GWARANTUJĘ SZYBKĄ I DOBRZE ZABEZPIECZONĄ PRZESYŁKĘ!!! W RAZIE PYTAŃ PROSZĘ PISAĆ @

FOTO:

SPECYFIKACJA:

SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar
(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynno­ści na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy


Cechy i możliwości GPU
    Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji

    Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

    Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

    Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

    Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki

    Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.

    NVIDIA® Parallel DataCache™

    Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.

    Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

    Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.

    Silnik NVIDIA GigaThread™

    Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.

    Podwójne silniki kopiujące

    Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

    Szybki transfer tekstur 3D

    Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.

    Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)

    Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.

    Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

    Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.

Jakość obrazu
    Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

    Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

    Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

    Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.

    Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

    Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

    Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA

    Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.

Funkcje związane z wyświetlaniem
    Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu

    Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.

    30-bitowa wierność odwzorowania kolorów

    30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1

    Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®

    Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.

    NVIDIA® 3D Vision Pro™

    Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.

    Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL

    Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.

    Synchronizacja stereo 3D

    Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.

Wsparcie od strony programowej
    Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA

    Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.

    Programowanie w Cg

    Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.

    Współpraca z Microsoft® Windows® 7

    Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.

    Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0

    Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.

    Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych

    Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.

    Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA

    Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.

    NVIDIA® Multi-OS

    Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie nacertyfikowanych platformach SLI Multi-OS.

Standard przemysłowy
    Kompatybilność ze standardowymi architekturami

    Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.

    Ultracicha konstrukcja

    Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.


Link: allegro.pl/-i6346339328.html



Karta grafiki Nvidia Quadro 4000 PNY 2GB GDDR5 F.V

Witam na mojej aukcji, której przedmiotem jest super wydajna KARTA GRAFIKI:

NVIDIA QUADRO 4000 2GB GDDR5

SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar
(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynno­ści na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1
Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro® Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
NVIDIA® 3D Vision Pro™ Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
Synchronizacja stereo 3D Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskop wym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN. Standard przemysłowy Kompatybilność ze standardowymi architekturami Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
Ultracicha konstrukcja Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy. Cechy i możliwości GPU Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA® Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
NVIDIA® Parallel DataCache™ Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
Silnik NVIDIA GigaThread™ Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
Podwójne silniki kopiujące Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Szybki transfer tekstur 3D Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping) Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
Ujednolicona architektura sterowników (UDA) Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników. Jakość obrazu Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA) Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem ( efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0 Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych. Wsparcie od strony programowej Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
Programowanie w Cg Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
Współpraca z Microsoft® Windows® 7 Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0 Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
NVIDIA® Multi-OS Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.

Na przedmiot udzielam 3 MIESIĄCE PISEMNEJ GWARANCJI !

W każdej paczce znajduje się paragon i pisemna gwarancja!

NA ŻYCZENIE F.VAT!

Kontakt: 667012154


Link: allegro.pl/-i6142752214.html



KARTA GRAFICZNA NVIDIA QUADRO 4000/2GB/PNY/GDDR5

Jeżeli mają Państwo
pytania prosimy
o kontakt :
Tel. : 888-130-893
665-091-021

E-MAIL: biuroscomp@interia.p­l Przesyłki wysyłamy
za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz UPS co gwarantuje szybką i bezpieczną dostawę. Akceptowane formy płatności :
>> wpłata przez PayU
>> wpłata na konto
>> płatność przy odbiorze Regulamin Po zakupie prosimy
o wybór sposobu zapłaty w ciągu 7 dni.
Jeżeli wybiorą Państwo płatność PayU lub przelewem
- zakupiony towar wysyłamy
po zaksięgowaniu środków
na naszym koncie.
W przypadku płatności POBRANIOWEJ towar wysyłamy po otrzymaniu takiej informacji. Do każdego sprzedanego przedmiotu wystawiamy PARAGON lub FV.
Podana cena na aukcji
jest kwotą BRUTTO
(zawiera 23% podatku VAT). Możliwość zakupu w systemie ratalnym ALLEGRO PayU KARTA GRAFICZNA Nvidia Quadro 4000 2 GB SPECYFIKACJA GPU:
Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000
Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot
Liczba rdzeni CUDA 256
Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4
Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 OBSŁUGIWANE FUNKCJE:
OpenGL 4.4
Microsoft Direct X 11
Shader Model 5.0
Architektura NVIDIA CUDA TAK
Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW TAK
FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI)
Opcja SDI TAK
Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS TAK SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ:
Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5
Interfejs pamięci 256-bitowy
Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY:
Dwukanałowe złącze DVI-I 1
DisplayPort 2
Liczba wyjść cyfrowych 2
Liczba wyjść analogowych 1
Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne)
Kanały wyświetlania 2
Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600
3D Vision Pro TAK SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA:
Spełnia normy EnergyStar TAK
(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynno­ści na poziomie 2:1 lub lepszym)
Maksymalny pobór mocy 142W
Głośność w czasie pracy <28dB
Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy DODATKOWE INFORMACJE Funkcje związane z wyświetlaniem Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1
Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro® Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
NVIDIA® 3D Vision Pro™ Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
Synchronizacja stereo 3D Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskop wym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN. Standard przemysłowy Kompatybilność ze standardowymi architekturami Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
Ultracicha konstrukcja Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy. Cechy i możliwości GPU Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA® Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
NVIDIA® Parallel DataCache™ Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
Silnik NVIDIA GigaThread™ Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
Podwójne silniki kopiujące Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Szybki transfer tekstur 3D Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping) Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
Ujednolicona architektura sterowników (UDA) Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników. Jakość obrazu Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA) Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem ( efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0 Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych. Wsparcie od strony programowej Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
Programowanie w Cg Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
Współpraca z Microsoft® Windows® 7 Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0 Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
NVIDIA® Multi-OS Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS. GWARANCJA: 12 MIESIĘCY ZDJĘCIA POGLĄDOWE
ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE
Link: allegro.pl/-i6036425679.html


ROLAND INTEGRA-7 MODUŁ BRZMIENIOWY + GRATIS !










ROLAND


INTEGRA-7
MODUŁ BRZMIENIOWY




 


Potężny Rack dla Szybkiej, Płynnej Pracy 

 


Wraz z rozwojem brzmień SuperNATURAL i technologii Behavior Modeling, Roland zatarł granicę pomiędzy akustycznymi i elektronicznymi instrumentami. W oparciu o te technologie, nowy moduł INTEGRA-7 daje muzykom bogate źródło najnowszych brzmień SuperNATURAL w sposób szybki, poprzez w pełni wyposażony 16 częściowy moduł. Bogactwo tego potężnego racka składa się z kolekcji "najlepszych hitów" - dźwięków z flagowych keyboardów Rolanda i modułów V-Drums, a także pożądanych kart SRX. Wprowadza także nowy rodzaj syntezy zwanej Motional Surround, 17 częściowy silnik pogłosowy, który pozwala graficznie kontrolować dystans i pozycję każdej z części w 360-stopniowym polu dźwiękowym. Dzięki mocy INTEGRA-7 możesz tworzyć zadziwiająco realistyczne i szczegółowe aranżacje orkiestrowe, dźwięki przestrzenne i wiele innych.



    l Flagowy moduł syntezatorowy z wbudowanymi ponad 6,000 brzmieńl
    l Ostatnie brzmienia SuperNATURAL z rozszerzoną technologią Bahavior Modeling dla ekspresywności instrumentów akustycznych i dokładnej reprodukcji artykulacji wykonawczejl
    l Potężna synteza SuperNATURAL z modelami tłustych analogowych syntezatorów i filtrami typu vintagel
    l Dynamiczny silnik perkusyjny SuperNATURAL pochodzący z Roland V-Drums, oferujący naturalną zmianę barwyl
    l Wbudowany niezbędnik każdego producenta - biblioteka SRX, zawierająca wszystkie 12 tytułówl
    l Dedykowane multiefekty i EQ dla każdej z 16 partii, plus dedykowane COMP+EQ (maksymalnie sześć) dla perkusji, a także parametry ambience dla zestawów perkusyjnych SuperNATURALl
    l Innowacyjny 17-częściowy silnik Motional Surround ambience dla wyjścia stereo, słuchawkowego i 5.1-kanałowegol
    l INTEGRA-7 Editor dla iPad'a i Motional Surround VSTi Editor dla SONARa



    l


Produkcja Muzyki Wzmocniona SuperNATURAL-ną Mocą

Sercem INTEGRA-7 są brzmienia SuperNATURAL z technologią Behavior Modeling. SuperNATURAL nie tylko odzwierciedla brzmienia instrumentów akustycznych, ale także symuluje zachowanie instrumentów podczas grania na nich. Dzięki SuperNATURAL, brzmienia pod palcami wracają do życia.


Czy to w akustycznej, czy w cyfrowej domenie, moduł INTEGRA-7 daje moc ekspresji do wykorzystania. Wejdź głęboko w parametry silnika brzmieniowego i stwórz własny dźwięk, albo pozwól INTEGRA-7 zrobić to za Ciebie. Z tak wielką ilością świetnych brzmień na pokładzie, i z organiczną reakcją INTEGRA-7 na sposób grania na klawiaturze/kontrolerze, bez trudu doświadczysz realizmu i ekspresji na kompletnie nowym poziomie.


Brzmienia SuperNATURAL

Przedstawiamy kilka przykładów akustycznych brzmień SuperNATURAL na pokładzie INTEGRA-7, oraz ich realistyczne zachowanie:

Fortepian


To wspaniałe brzmienie fortepianu zmienia się płynnie, od lekkiego do mocnego naciskania w klawisze, a także naturalnie wybrzmiewa bez zapętlenia. Dźwięki wyciszają się przepięknie i organicznie. Można regulować parametry dla dostosowania dźwięku.

Elektryczne Pianino


Na pokładzie znajdują się też legendarne brzmienia EP jak '68 Reed, '73 Stage, '78 Pure, '81 Tine. Te ekspresyjne brzmienia pianin posiadają realistyczne dźwięki zakłóceń klawiszy i dedykowane efekty, w tym nowo stworzony phaser.

Gitara


Odtwarza chwyty akordów, brzęczenia strun i sposób gry melodycznej na gitarze akustycznej, klasycznej i 12-strunowej, a także na gitarze Flamenco, ukulele i mandolinie. INTEGRA-7 zawiera też wiele modeli gitar elektrycznych, w tym jedno-cewkowy Strat, a nawet symulacje wzmacniaczy jak Roland JC-120 Jazz Chorus, wzmacniacze stack i inne. Z łatwością zagrasz techniką gry "Jazz Octave" na gitarze elektrycznej.

Smyczki


Wysokości zmieniają się naturalnie z nuty na nutę gdy linia melodyczna zagrana jest legato. Bez trudu zrealizujesz grę technikami portamento, pizzicato, staccato i tremolo, które są charakterystyczne dla skrzypiec, wiolonczeli i kontrabasu.

Blaszane


INTEGRA-7 wiernie odtwarza dynamiczne zmiany brzmienia jakie charakteryzują instrumenty dęte blaszane - w tym technika przedęcia na saksofonie i charakterystyczne odstrojenie Waltorni. Zagraj techniką staccato, fall i growl z zadziwiającym realizmem.

Instrumenty Etniczne


Instrumenty z całego świata są na pokładzie, jak np. Shakuhachi (Japonia) z naturalnymi zmianami brzmienia i wysokości wynikające z długości oddechu, Erhu (Chiny) z charakterystyczną zmianą stroju przy przechodzeniu od dźwięku do dźwięku, Sitar (Indie) z realistycznym rezonansem strun, i Kalimba (Afryka) z unikalnie wibrującym szumem deseczki i języczków. Wbudowany zestaw brzmieniowy "ExSN1 (Expansion SuperNATURAL) Ethnic" może być załadowany do wirtualnego slotu dla zwiększenia liczby brzmień.


Syntezator SuperNATURAL

Moc SuperNATURAL w INTEGRA-7 znacznie wykracza ponad instrumenty akustyczne. Posiada dźwięki syntetyczne SuperNATURAL, które wiernie odtwarzaną tłuste brzmienie uwielbianych syntezatorów vintage, ich ekspresyjnych filtrów i unikalnego sposobu działania obwiedni. Ponadto na pokładzie są setki próbek PCM - prawdziwa skarbnica klasycznych brzmień syntezatorów cyfrowych z lat '80tych i '90tych. Możesz też intuicyjnie edytować dźwięk na iPadzie z dedykowaną aplikacją.


Perkusja SuperNATURAL i SFX

Oprócz ekspresyjnych brzmień akustycznych i pełnokrwistego silnika syntezy, wewnątrz INTEGRA-7 jest też silnik perkusyjny SuperNATURAL zapożyczony z Roland V-Drums. Dzięki Technologii Modelowania Behawioralnego, INTEGRA-7 może grać z groove jak prawdziwy perkusista. Zestawy perkusyjne naturalnie reagują na dynamikę gry, zmieniając brzmienie płynnie od najcichszego do najgłośniejszego. Szybkie tremolo na werblu już nie musi brzmieć jak karabin, a przejścia werbla, tomów i talerzy mogą mieć kontrolowaną szybkość i głośność poprzez modulator. Silnik perkusyjny posiada nawet własny efekt ambience i sześć zestawów COMP+EQ, które można zaaplikować indywidualnie na instrumenty.


Nowo stworzone zestawy SFX oferują wiele fantastycznie realistyczne dźwięki, jak wypadki samochodowe, trzaśnięcia drzwi, kroki, śpiew ptaków, szum rzeki i inne. Są świetne do filmów, a niektóre z nich oferują nawet kontrolę w czasie rzeczywistym. Dla przykładu używając modulatora można realistycznie zmieniać dźwięk wirtualnej widowni (ilość klaśnięć i śmiechów) lub szum oceanu, deszczu albo wiatru.


Zbiór Najpotrzebniejszych Brzmień na Pokładzie

Roland ma długą i znaną tradycję tworzenia najlepiej sprzedawalnych syntezatorów, na których nadal wielu muzyków bazuje. INTEGRA-7 posiada wbudowaną kolekcję "najlepszych hitów" z poprzednich syntezatorów Roland. Wszystkie brzmienia z XV-5080 są na pokładzie, plus wszystkie 12 tytułów z biblioteki Rozszerzeń SRX, w tym SRX-05 Supreme Dance z najpotrzebniejszymi brzmieniami electro z maszyn perkusyjnych vintage TR-808 i TR-909, SRX-06 Complete Orchestra z pokaźnym zbiorem instrumentów orkiestrowych i dramatycznych efektów dźwiękowych, oraz SRX-09 World Collection, która jest jak encyklopedia dźwiękowa rzadkich instrumentów etnicznych, trudnych do znalezienia sampli. INTEGRA-7 wyposażona jest w cztery wirtualne sloty na rozszerzenia, które mogą być wykorzystane do załadowania czterech bibliotek SRX na raz. Dzięki natychmiastowej dostępności tych klasycznych brzmień, plus szerokiemu zapasowi brzmień SuperNATURAL, INTEGRA-7 łączy dźwięki przeszłe, dzisiejsze i przyszłe w jednym wygodnym instrumencie!


Uwaga: Ponieważ INTEGRA-7 wykorzystuje ostatni silnik MFX, pokładowa biblioteka rozszerzeń SRX nie będzie brzmiała identycznie jak w poprzednich modelach modułów brzmieniowych i syntezatorów. INTEGRA-7 nie może ładować danych z XV-5080.


Motional Surround

Dzięki INTEGRA-7 rozpoczęła się nowa era tworzenia dźwięków przestrzennych. Motional Surround - pochodzący z własnej technologii Roland RSS (Roland Sound Space) - pozwala kontrolować nie tylko panoramowanie dźwięku w kierunkach lewo/prawo, ale także jego głębię i możliwość umieszczenia z tyłu! Dla przykładu dźwięk solo może być umieszczony blisko, a perkusjonalia w dystansie, co stworzy wrażenie przestrzeni dźwiękowej z naturalną szerokością i głębią. Motional Surround jest szczególnie przydatny do symulacji orkiestry.


To ekscytujące przetwarzanie dźwięku może być również zastosowane na zewnętrznym dźwięku; podłącz odtwarzacz audio lub instrument do wejść w INTEGRA-7 i zanurz go w Motional Surround. Dostrój parametry w czasie rzeczywistym poprzez MIDI, lub z dedykowaną aplikacją na iPada, albo edytorem wtyczkowym VSTi dla DAW jak np. SONAR. W SONARze można nawet nagrać ruchy Motional Surround dla zautomatyzowanego odtwarzania.


Motional Surround wspiera dwu-kanałowe wyjście, zatem można doświadczyć działania efektu nawet tylko z dwoma głośnikami lub słuchawkami! Wspierane jest także wyjście 5.1-kanałowe dla maksymalnego wrażenia na pięciu głośnikach i subwooferze.


Sprzęt Najwyższej-Klasy

Konstrukcja INTEGRA-7 jest wytrzymała i stylowa. Umieszczona w odpornej metalowej obudowie, jest przepięknie zaprojektowana i zbudowana, by przetrzymać wiele dekad używania, czy to w studyjnym, czy w koncertowym racku na trasie. Wewnętrzne komponenty INTEGRA-7 są najwyższego sortu, wliczając wysokiej jakości nisko-szumowe przetworniki D/A. Jest również wyposażony w dedykowane silniki efektowe, więc już nie trzeba martwić się o przeciążenie CPU; każda z 16 części może mieć własny MFX i EQ zamiast współdzielenia tych samych efektów dla wszystkich części.


Na całym panelu frontowym INTEGRA-7 są dedykowane przyciski szybkiego dostępu do brzmień i efektów, plus duże kółko otoczone klawiszami nawigacyjnymi. LCD jest dobrze widoczny i może mieć nastawiony kontrast oraz jasność odpowiednio doa konta patrzenia i warunków oświetleniowych.


Na panelu z tyłu znajdują się uniwersalne złącza, w tym stereo wyjścia XLR, osiem indywidualnych wyjść 1/4" typu phone, wyjście cyfrowe (coaxial), MIDI in/out/thru, oraz port USB dla streamingu audio z próbkowaniem do 24-bit/96 kHz. Dla wygody i elastyczności, wejścia jack znajdują się zarówno na przednim jak i tylnym panelu.




Fajne Możliwości i Inne-Dodatki

INTEGRA-7 posiada wiele innowacyjnych i potężnych możliwości, w tym Tone Finder - wyszukiwarka, która organizuje w logicznych kategoriach ponad 6,000 brzmień pokładowych. Wystarczy nacisnąć przycisk Tone Finder i wybrać kategorię; po znalezieniu brzmienia, aby je odsłuchać należy wcisnąć przycisk w gałce volume. Odtworzona będzie wtedy fraza odpowiednia dla danego brzmienia, dając szybki pogląd na możliwości artykulacyjne danego instrumentu.


Inne cechy warte uwagi to: ultra-wysokiej jakości zestaw brzmień GM2 (wykorzystuje wszystkie cztery wirtualne sloty) dla odtwarzania plików SMF z zewnętrznych sequencerów, sześć dodatkowych brzmień SuperNATURAL (używają po jednym wirtualnym slocie), port USB na panelu frontowym (pozwala wygodnie zapisać własne ustawienia na nośniku USB) i dedykowana aplikacja iPad Editor dla użytkowników chcących zdalnie kontrolować parametry syntezy w INTEGRA-7, mixera i Motional Surround, a także wybierać brzmienia i ładować/wczytywać 16-częściowe Studio Sety.


Idealnym partnerem dla INTEGRA-7 są nowe klawiatury MIDI Roland A-88 i A-49. Przycisk SuperNATURAL w A-88 / A-49 automatycznie przypisuje najbardziej odpowiednie parametry z INTEGRA-7 do dźwigni mod, gałek i D-BEAM dla kontrolowania wybranego brzmienia SuperNATURAL.


INTEGRA-7 w Akcji!

Zrób INTEGRA-7 gwiazdorskim odtwarzaczem w Twojej produkcji muzycznej, podczas występów i przy nauce.

Do Profesjonalnej Produkcji Muzycznej...


INTEGRA-7 ma ponad 6.000 wewnętrznych brzmień dla wszystkich muzycznych styli świata. Aby mieć odpowiednik na komputerze musiałbyś użyć na raz wiele programowych syntezatorów i uważać na RAM i przeładowanie CPU. INTEGRA posiada praktycznie każdy dźwięk i z każdej kategorii jeśli chodzi o tworzenie muzyki i komponowanie do filmu - od najpotrzebniejszych jak fortepiany, dęte, perkusje, smyczki, aż po instrumenty etniczne z Azji, Afryki i Środkowego Wschodu. Zawiera także pokaźną ilość efektów specjalnych dla dodania dramaturgii w utworach i ścieżkach dźwiękowych. Uruchom Motional Surround i dodaj nowy wymiar do dźwięku, np. realistyczne symulacje orkiestrowe z zaskakująco świetną głębią!

Dla Telewizji i Radia...


Jeśli potrzebujesz wysokiej jakości ścieżki dla broadcastu, ale muszą być gotowe szybko, możesz podać do INTEGRA-7 plik SMF, a urzeknie Cię piękno wewnętrznego zestawu brzmień GM2. Używając Motional Surround możesz tworzyć przestrzenne efekty dźwiękowe i jingle, które zadziwią każdego. Jeśli masz już sporo nagranych jingli i klipów z efektami, możesz przepuścić je poprzez wejście audio w INTEGRA-7 i zaaplikować Motional Surround na te nagrania.

Dla Szkół Muzycznych...


Przy nauce kompozycji, INTEGRA-7 jest użytecznym narzędziem do demonstrowania brzmień i instrumentów świata, całkowicie z dedykowanego urządzenia. Z rekomendowanym kontrolerem A-49 lub A-88 i pojedynczym naciśnięciem przycisku SuperNATURAL, błyskawicznie jesteś gotowy do wydobycia wszystkich zalet wysoko ekspresywnych brzmień INTEGRA-7. Nauczyciele i studenci mogą wygodnie zapisywać i zabezpieczać własne ustawienia poprzez napęd USB.

Dla Muzeów, Galerii Sztuki, do Planetariów...


Z silnikiem Motional Surround w INTEGRA-7, możesz tworzyć muzykę na specjalne okazje, która uniesie słuchaczy w nowe rejony. Umieść i obracaj elementy efektów dźwiękowych i kompozycji w 360-stopniowym polu dźwiękowym, podczas równoczesnej kontroli głębi. Do graficznego ustawienia lokalizacji surround można użyć komputera lub iPada. Motional Sound może być użyty w trybie dwu-kanałowym, słuchawkowym, i 5.1-kanałowym.


* Do 5.1-kanałowego odtwarzania potrzebne jest pięć głośników (lewy, prawy, centralny, lewy-tylny, prawy-tylny) i jeden subwoofer aktywny. Dolby Digital oraz DTS nie są wspierane.



 


Specyfikacja INTEGRA-7
Sekcja Generatora Dźwięku

Maksymalna polifonia 128 głosów (zmienna w zależności od wybranego generatora)

Ilość części multitimbral 16

Brzmienia
SuperNATURAL Acoustic
SuperNATURAL Synth
SuperNATURAL Drum Kit
PCM Synth
PCM Drum Kit


* zawarto brzmienia kompatybilne z GM2

Expansion Virtual Slots 4 Sloty


* Następujące pozycje można ładować z pamięci wewnętrznej do wirtualnych slotów.
SRX Series (12 tytułów)
SRX-01 Dynamic Drum Kits
SRX-02 Concert Piano
SRX-03 Studio SRX
SRX-04 Symphonique Strings
SRX-05 Supreme Dance
SRX-06 Complete Orchestra
SRX-07 Ultimate Keys
SRX-08 Platinum Trax
SRX-09 World Collection
SRX-10 Big Brass Ensemble
SRX-11 Complete Piano
SRX-12 Classic EPs


Expansion SuperNATURAL Sounds (6 tytułów)
ExSN1 Ethnic
ExSN2 Wood Winds
ExSN3 Session
ExSN4 A.Guitar
ExSN5 Brass
ExSN6 SFX


Wysokiej jakości brzmienia PCM (1 tytuł)
ExPCM HQ GM2 + HQ PCM Sound Collection


* Każdy tytuł z serii SRX i Expansion SuperNATURAL Sounds wykorzystuje jden slot.
* Biblioteka wysokiej jakości brzmień PCM wykorzystuje wszystkie cztery sloty na raz.

Efekty
Multi-Efekty: 16 systemów, 67 typów
Part EQ: 16 systemów
Drum Part COMP+EQ: 6 systemów
Motional Surround
Chorus: 3 typy
Reverb: 6 typy
Master EQ


Inne

Wyświetlacz 256 x 80 punktów graficzny LCD (z podświetleniem)

Złącza
PHONES jack (stereo 1/4-cala phone type)
INPUT jacks (L, R) (1/4- cala phone type, Front)
INPUT jacks (L, R) (1/4- cala phone type, Rear)
OUTPUT A (MIX) jacks (L, R) (1/4-cala TRS phone type)
OUTPUT A (MIX) jacks (L, R) (XLR type)
OUTPUT B jacks (L, R) (1/4- cala phone type)
OUTPUT C jacks (L, R) (1/4- cala phone type)
OUTPUT D jacks (L, R) (1/4- cala phone type)
DIGITAL AUDIO OUT jack (COAXIAL)
MIDI (IN, OUT, THRU)
USB COMPUTER port (Audio/MIDI)
USB Memory port
AC IN jack

Zużycie Mocy 18 W

Akcesoria
Owner's Manual
DVD-ROM (SONAR LE)
Kabel Zasilający

Opcje (sprzedawany oddzielnie) USB Flash Memory


* Używaj pamięci USB flash sprzedawanej przez Roland. Nie gwarantujemy poprawnego działania z innymi pamięciami.

Rozmiar i Waga 481 mm x 262 mm x 89 mm; 3.9 kg

Specyfikacja może ulec zmianie bez powiadomienia.






PRZED DOKONANIEM ZAKUPU KONIECZNIE PRZECZYTAJ STRONĘ "O NAS" !


 


PO OTRZYMANIU PRZESYŁKI NALEŻY SPRAWDZIĆ STAN TOWARU POD KĄTEM 


USZKODZEŃ W TRANSPORCIE !


 


W RAZIE JAKICHKOLWIEK WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O NIEZWŁOCZNY KONTAKT !


 


PRZY EWENTUALNYM USZKODZENIU TOWARU W TRANSPORCIE NALEŻY SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY PRZED ODJAZDEM KURIERA ! 


 


 
 


Każda nasza przesyłka jest w pełni ubezpieczona!

Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub (na życzenie) fakturę VAT!





UWAGA !!! W trakcie zakupu prosimy o kontakt w celu ustalenia koloru produktu !!!


Link: allegro.pl/-i6016481894.html


Panasonic LUMIX DMC-FZ100 dokument zakupu pudełko mało używany
Mam na sprzedaż aparat fotograficzny Panasonic LUMIX DMC-FZ100. Stan techniczny i wizualny wzorowy zdjęcia ładne i wyraźne bardzo duży zoom. Sprawdza się i do macro jak i do krajobrazów.



Sercem urządzenia jest procesor obrazu Venus Engine FHD i matryca typu Live MOS (rozmiar 1/2,33 cala), dysponująca rozdzielczością 14,1 Mpix. Do naszej dyspozycji oddano możliwość manipulacji wartością czułości w zakresie ISO 100 – ISO 1600. Na wyposażeniu znajdziemy szerokokątny obiektyw LEICA DC VARIO-ELMARIT, o 24-krotnym zbliżeniu (odpowiednik 25-600 mm dla filmu 35 mm; jasność f/2,8-5,2), optyczną stabilizację obrazu Power O.I.S., obrotowy, 3-calowy wyświetlacz LCD (460 000 punktów), lampę błyskową, elektroniczny wizjer, port akcesoriów i gniazdo kart SD/SDHC/SDXC. Wszystkie podzespoły umieszczono wewnątrz profilowanej obudowy, o wymiarach 124,3×81,2×95,2 mm i wadze nie przekraczającej 496 gramów (nie licząc zasilania i karty pamięci).Panasonic LUMIX DMC-FZ100 posiada funkcję nagrywania filmów w rozdzielczości Full HD (1920×1080 pikseli, do 60 klatek na sekundę, AVCHD, dźwięk stereo), tryb zdjęć seryjnych do 11 klatek na sekundę (a nawet do 60 klatek na sekundę, przy obniżonych parametrach fotografii) oraz cały szereg programowych usprawnień

Link: olx.pl/oferta/CID99-IDhawO9.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • comawhite.htw.pl
  • Copyright (c) 2009 calajaskrawosc portal | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.