Karta 10 kart programowych
calajaskrawosc portal
Karta, 10 kart programowych Minolta Dynax w oryginalnym futerale
Wystawiam na sprzedaż używany przedmiot:
Komplet 10 kart programowych Minolta Dynax w oryginalnym futerale.
Stan idealny, tematy widoczne są na zdjęciu.
Wysyłka za pobraniem 20 zł.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgpEh3.html
Karta grafiki Nvidia Quadro 4000 PNY 2GB GDDR5
Nvidia Quadro 4000 2 GB
SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar
(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy
Cechy i możliwości GPU
- Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji
Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramkiDuża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
NVIDIA® Parallel DataCache™Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowychNajwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
Silnik NVIDIA GigaThread™Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
Podwójne silniki kopiująceUmożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Szybki transfer tekstur 3DSzybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
Ujednolicona architektura sterowników (UDA)Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.
- Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)
Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16KMożliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIAUstanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.
- Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu
Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1
Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
NVIDIA® 3D Vision Pro™Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGLPoczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
Synchronizacja stereo 3DUmożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.
- Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA
Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
Programowanie w CgProgramowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
Współpraca z Microsoft® Windows® 7Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznychFirma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIADoładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
NVIDIA® Multi-OSTechnologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.
- Kompatybilność ze standardowymi architekturami
Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
Ultracicha konstrukcjaGłośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.
Karta grafiki wymontowana z poleasingowych stacji graficznych.
12 miesięcy gwarancji / rękojmi
Biorąc udział w naszych aukcjach akcpetujesz regulamin na stronie "O MNIE"
itmarket24.pl
itmarket.pl
Link: allegro.pl/-i5757179285.html
Karta grafiki Nvidia Quadro 4000 PNY 2GB GDDR5 F.V
Witam na mojej aukcji, której przedmiotem jest super wydajna KARTA GRAFIKI:
NVIDIA QUADRO 4000 2GB GDDR5
SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1
Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro® Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
NVIDIA® 3D Vision Pro™ Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
Synchronizacja stereo 3D Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskop wym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN. Standard przemysłowy Kompatybilność ze standardowymi architekturami Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
Ultracicha konstrukcja Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy. Cechy i możliwości GPU Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA® Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
NVIDIA® Parallel DataCache™ Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
Silnik NVIDIA GigaThread™ Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
Podwójne silniki kopiujące Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Szybki transfer tekstur 3D Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping) Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
Ujednolicona architektura sterowników (UDA) Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników. Jakość obrazu Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA) Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem ( efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0 Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych. Wsparcie od strony programowej Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
Programowanie w Cg Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
Współpraca z Microsoft® Windows® 7 Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0 Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
NVIDIA® Multi-OS Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.
Na przedmiot udzielam 3 MIESIĄCE PISEMNEJ GWARANCJI !
W każdej paczce znajduje się paragon i pisemna gwarancja!
NA ŻYCZENIE F.VAT!
Kontakt: 667012154
Link: allegro.pl/-i6142752214.html
KARTA GRAFICZNA NVIDIA QUADRO 4000/2GB/PNY/GDDR5
Jeżeli mają Państwo
pytania prosimy
o kontakt :
Tel. : 888-130-893
665-091-021
E-MAIL: biuroscomp@interia.pl Przesyłki wysyłamy
za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz UPS co gwarantuje szybką i bezpieczną dostawę. Akceptowane formy płatności :
>> wpłata przez PayU
>> wpłata na konto
>> płatność przy odbiorze Regulamin Po zakupie prosimy
o wybór sposobu zapłaty w ciągu 7 dni.
Jeżeli wybiorą Państwo płatność PayU lub przelewem
- zakupiony towar wysyłamy
po zaksięgowaniu środków
na naszym koncie.
W przypadku płatności POBRANIOWEJ towar wysyłamy po otrzymaniu takiej informacji. Do każdego sprzedanego przedmiotu wystawiamy PARAGON lub FV.
Podana cena na aukcji
jest kwotą BRUTTO
(zawiera 23% podatku VAT). Możliwość zakupu w systemie ratalnym ALLEGRO PayU KARTA GRAFICZNA Nvidia Quadro 4000 2 GB SPECYFIKACJA GPU:
Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000
Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot
Liczba rdzeni CUDA 256
Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4
Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 OBSŁUGIWANE FUNKCJE:
OpenGL 4.4
Microsoft Direct X 11
Shader Model 5.0
Architektura NVIDIA CUDA TAK
Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW TAK
FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI)
Opcja SDI TAK
Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS TAK SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ:
Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5
Interfejs pamięci 256-bitowy
Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY:
Dwukanałowe złącze DVI-I 1
DisplayPort 2
Liczba wyjść cyfrowych 2
Liczba wyjść analogowych 1
Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne)
Kanały wyświetlania 2
Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600
3D Vision Pro TAK SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA:
Spełnia normy EnergyStar TAK
(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym)
Maksymalny pobór mocy 142W
Głośność w czasie pracy <28dB
Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy DODATKOWE INFORMACJE Funkcje związane z wyświetlaniem Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1
Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro® Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
NVIDIA® 3D Vision Pro™ Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
Synchronizacja stereo 3D Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskop wym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN. Standard przemysłowy Kompatybilność ze standardowymi architekturami Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
Ultracicha konstrukcja Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy. Cechy i możliwości GPU Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA® Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
NVIDIA® Parallel DataCache™ Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
Silnik NVIDIA GigaThread™ Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
Podwójne silniki kopiujące Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Szybki transfer tekstur 3D Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping) Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
Ujednolicona architektura sterowników (UDA) Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników. Jakość obrazu Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA) Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem ( efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0 Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych. Wsparcie od strony programowej Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
Programowanie w Cg Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
Współpraca z Microsoft® Windows® 7 Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0 Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
NVIDIA® Multi-OS Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS. GWARANCJA: 12 MIESIĘCY ZDJĘCIA POGLĄDOWE
ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE
Link: allegro.pl/-i6036425679.html
DELL T7500 XEON 6rdz X5675 nVIDIA QUADRO 600GB SAS
Info o NAS
Przed zakupem możesz zawsze obejrzeć towar w jednej z Naszych placówek Kupując od Nas Omijasz pośredników i ZAWSZE dostajesz NAJLEPSZĄ cenę na rynku!!! Na Nasze produkty wystawiamy Fakturę VAT 23% Dostawa kurierem Siódemka lub Pocztą Polską Płacisz przelewem lub za pobraniem Kupując kilka produktów oszczędzasz na kosztach transportu Gwarancja na produkty
Gwarancji udziela MAROMA COMPUTERS lub producent. Okres gwarancji określony jest w opisie produktu na aukcji.Datę, od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia faktury lub paragonu. Ujawnione w okresie gwarancji usterki będą usunięte bezpłatnie przez gwaranta.
Dostawa do domu
Poczta Polska - tylko baterie
wpłata na konto - 15 zł
za pobraniem - 20zł
Kurier "Siódemka"
wpłata na konto 15,00zł
za pobraniem 24,00zł
Odbiór osobisty
Towar można odebrać w jednej z naszych placówek :
MMCOMP - ul. Grochowska 45
Przed odbiorem proszę o kontakt telefoniczny !!Nasi partnerzy Dell Precision T7500 Windows 7 Pro
BARDZO SZYBKI PROCESOR Xeon® Hexa Core X5675 3.06GHz (12M !!!!/ up to 3.46 GHz 6.4 GT/s)
12 Giga serwerowej pamięci z kontrolą ECC !!! (możliwość rozbudowy)
DEDYKOWANA, BARDZO MOCNA KARTA GRAFICZNA NVIDIA Quadro® 4000 2 GB GDDR5
ORYGINALNY WINDOWS 7 PRO 64bitFAKTURA VAT 23%
DANE TECHNICZNE Rodzina produktów Dell Precision
Procesor Intel® Xeon® Processor X5675 - 6 rdzeni x 3.06 GHz - 12M pamięci Cache !!!
(12M Cache, 3.06 GHz, up to 3.46 GHz, 6.40 GT/s Intel® QPI)
Procesor posiada fizyczne 6 rdzeni. W systemie widoczne jest 12 wątków x 3.46GHz
Mikroukład płyty głównej
Intel® 5520 Chipset
Kontroler graficzny Dedykowana, bardzo mocna karta graficzna - NVIDIA Quadro® 4000 - 2GB DDR5
NVIDIA® Quadro® 4000 oferuje do 5 razy wyższą wydajność w szerokim zakresie aplikacji związanych z projektowaniem, wzornictwem przemysłowym oraz przetwarzaniem i obróbką wideo.
Sama karta warta jest około 900zł
Pamięć RAM 12288 MB DDR3 Fully Buffered ECC Quad-Channel
( możliwość rozbudowy nawet do 288GB) Konieczność dokupienia CPU MEMORY RISER KIT
Dysk twardy 600GB SAS 15K RPM (2x300GB SAS) - Bardzo pojemne, szybkie dyski !
Możliwość zamiany/rozbudowy o klasyczne dyski 3,5" (proszę spojrzeć na nasze aukcje)
Napęd DVD
Dźwięk Integrated high-definition audio (Rev 1.0 Specification) implemented with a two-chip audio solution comprising the ADI 1984a high-definition audio CODEC and the ICH10’s integrated AC97/high-definition digital controller
Karta sieciowa Integrated Broadcom® 5761 Gigabit Ethernet controller. 2nd Gigabit port is available with the optional PCIe Broadcom Gigabit controller card Kontroler FireWire
xxx
Dodatki W gratisie dodajemy kabel zasilający + Trusted Platform Module 1.2 (TPM 1.2)
Porty
- l11 x portów USB 2.0 (dwa z przodu, sześć z tyłu, trzy wewnętrzne) l2 x porty FireWire IEEE 1394a (jeden z przodu, jeden z tyłu) l1 x COM (port szeregowy) ( Urządzenia diagnostyczne )
l1 x LPT (port równoległy) ( Drukarka ) l2 x PS/2
l1 x RJ45 ( Ethernet ) l1 x ESATA na panelu tylnym lAudio - Wejście dźwięku stereo i wyjście słuchawek na panelu tylnym + Gniazda mikrofonu i słuchawek na panelu przednim l Jedno gniazdo PCI-e x16 Gen 2 okablowane jako x4 lDwa gniazda PCI-e x16 Gen 2 okablowane jako x8 (jedno z nich ma połowę standardowej długości) lDwa gniazda PCI-e x16 Gen 2 dla kart graficznych lJedno gniazdo PCI-X 64-bitowe/100 MHz z obsługą napięcia 3,3 V lub kart uniwersalnych lJedno gniazdo 32-bitowe PCI 33 MHz 5 V
System Windows 7 Professional (COA) - system zainstalowany na dysku + licencja !
Na dokumencie zakupu widnieje wpis, że komputer sprzedawany jest z systemem ! Gwarancja
3 miesiące
Wymiary
Wysokość - 56.54 cm
Szerokość - 21.59 cm
Głębokość - 56.6 cm
Waga - 10.4 kg
Nr kat 384
Komputer posiada normalne ślady użytkowania.
W razie potrzeby możemy wysłać realphoto.
W konfiguracji komputera proszę się sugerować opisem w ramce ! Przed zalicytowaniem proszę zapoznać się z warunkami aukcji -
Możliwość zakupu na raty !
Do komputera można dodatkowo dokupić w promocyjnej cenie:
Monitor LCD 17 cal ( klasa A ) - 159zł - PROMOCYJNA CENA !!!
Programy antywirusowe - G-DATA ( bardzo niskie ceny )
A do tego akcesoria ( myszki, klawiatury )
Serdecznie polecam !!!!
Cechy i możliwości GPU
Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji
Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®
Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki
Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
NVIDIA® Parallel DataCache™
Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych
Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
Silnik NVIDIA GigaThread™
Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
Podwójne silniki kopiujące
Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Szybki transfer tekstur 3D
Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)
Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
Ujednolicona architektura sterowników (UDA)
Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.
Jakość obrazu
Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)
Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0
Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K
Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA
Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.
Funkcje związane z wyświetlaniem
Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu
Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1
Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®
Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
NVIDIA® 3D Vision Pro™
Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL
Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
Synchronizacja stereo 3D
Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.
Wsparcie od strony programowej
Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA
Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
Programowanie w Cg
Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
Współpraca z Microsoft® Windows® 7
Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0
Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych
Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA
Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
NVIDIA® Multi-OS
Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.
Standard przemysłowy
Kompatybilność ze standardowymi architekturami
Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
Ultracicha konstrukcja
Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.
Nasze dane adresowe
Maroma Computers
Sklep:
ul.Grochowska 45
04-186 Warszawa
Tel/Fax: (0-22) 610-08-53
Tel1.: (+48) 531 49 49 49
Tel2.: (022) 879-99-99
GaduGadu- 12895231
info@maromacomputers.pl
serwis@mmcomp.pl
Godziny otwarcia:
Pn-Pt: 9-20
Sobota 9-14 Nasza ofertaW Naszej ofercie, zarówno detalicznej jak i hurtowej posiadamy:
aparaty cyfrowe komputery stacjonarne laptopy: nowe i używane oryginalne oprogramowanie firmy Microsoft telefony komórkowe urządzenia peryferyjne do komputerówStale zwiększamy liczbę wystawianych produktów, więc jeśli chcesz być na bieżąco dopisz się do Naszego NEWSLETTERA.
Nasi KlienciZdjęcia poglądowe (opis w ramce powyżej)
Link: allegro.pl/-i6154832230.html
==>OKAZJA NAJTANIEJ POTĘŻNY QUADRO 4000 2GB CAD
DO ZAOFEROWANIA MAM PROFESIONALNĄ KARTĘ GRAFICZNĄ GEFORCE QUADRO 4000 2GB. Z KOMPUTERA BIUROWEGO KTÓRY SŁUŻYŁ DO PRZEGLĄDANIA RYSUNKÓW CAD W 100% SPRAWNA!!! STAN IDEALNY.
GWARANCJA ROZRUCHOWA 14 DNI NA SPRAWDZENIE
GWARANTUJĘ SZYBKĄ I DOBRZE ZABEZPIECZONĄ PRZESYŁKĘ!!! W RAZIE PYTAŃ PROSZĘ PISAĆ @
FOTO:
SPECYFIKACJA:
SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy
- Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji
Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramkiDuża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
NVIDIA® Parallel DataCache™Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowychNajwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
Silnik NVIDIA GigaThread™Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
Podwójne silniki kopiująceUmożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Szybki transfer tekstur 3DSzybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
Ujednolicona architektura sterowników (UDA)Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.
- Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)
Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16KMożliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIAUstanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.
- Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu
Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1
Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
NVIDIA® 3D Vision Pro™Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGLPoczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
Synchronizacja stereo 3DUmożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.
- Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA
Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
Programowanie w CgProgramowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
Współpraca z Microsoft® Windows® 7Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznychFirma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIADoładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
NVIDIA® Multi-OSTechnologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie nacertyfikowanych platformach SLI Multi-OS.
- Kompatybilność ze standardowymi architekturami
Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
Ultracicha konstrukcjaGłośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.
Link: allegro.pl/-i6346339328.html