300mm Volvo

calajaskrawosc portal

Tarcza ATE Power Disc 300mm Volvo S40 C30 V50 II
Witam!

Mam do sprzedania 2 szt tarcz hamulcowych 300mm na przód do Volvo S40, C30, C70 II oraz Ford Focus i pokrewnych. Szczegóły znajdziecie na stronie producenta ATE i innych aukcjach. Nr katalogowy ATE 240 - pokaż numer telefonu -
1. Tarcze są nówki nigdy nie montowane, sprzedaję ponieważ moje Volvo mimo, że ma fabrycznie felgi 17" tarcze ma od 16" czyli 278mm. Cena jest konkurencyjna, a jakość hamowania bez porównania lepsza niż przy zwykłych tarczach. Zachęcam do zakupu.

PS

Sprzedaję dwie sztuki. Podana cena jest za sztukę.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfyWTJ.html



Zaciski hamulcowe przednie Ford / Volvo / Land Rover, do tarczy 300mm
Po tuningu swoich hamulców w Mondeo sprzedam "stare" przednie zaciski.

Producent: Ate / FoMoCo, 2008 rok po 98 kkm. W pełni sprawne. Do tarcz 300 mm. Wraz z jarzmami i przewodami elastycznymi.



Pasują do większości aut zbudowanych na fordowskiej płycie podłogowej EUCD, np. do:

- Forda: Mondeo MK4 / Galaxy II/ S-max

- Volvo: S60 II / S80 II / V60 / V70 III / XC70 II

- Land Rover Freelader II / Evoque



Cena 80 zł / 2 szt.



Odbiór na Bemowie lub Mokotowie lub wysyłka.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8YxAx.html


Sportowe tarcze hamulcowe przód 300mm ford focus volvo c30 c70 s40 v40
do sprzedania komplet nowych przednich tarcz hamulcowych ZIMMERMANN (wersja SPORT, numer 250.1353.52)

tarcze są wentylowane i nawiercane, mają średnicę 300mm.



są dedykowane do:



Ford:



C-MAX

C-MAX II

GRAND C-MAX

FOCUS C-MAX

FOCUS II

FOCUS III

KUGA I

KUGA II

TRANSIT CONNECT

TOURNEO CONNECT

GRAND TOURNEO CONNECT



Volvo:



C30

C70 II kabriolet

S40 II

V40 hatchback

V50



w w/w modelach występowały także tarcze o średnicy 265mm oraz 278mm.



za dopłatą mogę dorzucić komplet dedykowanych klocków ZIMMERMANN (125 zł - numer 23723.180.1) bądź ATE (140 zł - numer 13. 460 - pokaż numer telefonu -
3.2).

odbiór osobisty we wrocławiu lub wysyłka kurierem dpd po wpłacie na konto.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgkTn5.html


Zaciski Hamulcowe Volvo S40 II 2.0 D (2004-10) Lewy i Prawy Przód
Witam!



Oferuję na sprzedaż komplet używanych zacisków hamulcowych do Volvo S40 z 2006r. LEWY I PRAWY PRZÓD. Zaciski pracują bez zastrzeżeń. Pasują do tarcz o średnicy 300mm



Podana cena jest ceną za komplet obydwóch zacisków.



Odbiór na terenie Krakowa jest bezpłatny.



Wysyłka będzie dodatkowo płatna.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID94duP.html


Amortyzatory olejowe MONROE
Amortyzator KABINY VOLVO FH PRZÓD MONROE.Złozony dł 300mm,rozłozony 430.Posiadam 2 szt.Cena za szt.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDas9KT.html


Zaciski Volvo Ford 2.0D 300mm
Witam sprzedam zestaw hamulcowy z klockami oryginalnymi Motorcraft oraz tarczami o wymiarze 24.5mm a minimum jest 23!!!zestaw praktycznie nowy polecam

Tarcze nie bily bylo wszystko ok.sprzedaje bo kupilem sportowe.zostal tylko lewy zacisk z jarzmem
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeYcX5.html


Nissan Sentra SE-R Spec-V - UNIKAT! LPG, zamiana
Witam serdecznie,

Na sprzedaż rarytas jakim jest Nissan Sentra B15 w najlepszej wersji SE-R Spec-V. Można powiedzieć że zwykła Sentra a Sentra SE-R Spec-V to dwa rożne samochody. Spec-V jest to wersja usportowiona, wyposażona w 300mm hamulce Brembo i zaciski cztero tłoczkowe, silnik 2.5 litra, manualną skrzynie 6-cio biegową z LSD, czarne wnętrze, fotele kubełkowe, rozpórka kielichów i parę rzeczy o których pewnie zapomniałem.



Samochód kupiłem od osoby prywatnej, jestem drugim właścicielem w Polsce i trzecim na świecie (pierwszy w Ameryce). W moim posiadaniu prawie rok, szczęśliwy rok. W samochód wsadziłem sporo pieniędzy, posiadam niektóre faktury. Na co poszło tyle pieniędzy?

*ponieważ w planach było turbo i chciałem mieć pewność że wszystko jest ok - nowe uszczelki, kontrola wszystkich elementów, sprawdzenie kompresji i pewnie zapomniałem o czymś, generalnie silnik jest gotowy na turbo i chodzi jak trzeba, jak to japończyk bierze olej na wysokich obrotach ale oczywiście bez przesady, na normalnym poziomie

*hamulce - nowe tarcze SP Performance made in USA, nacinane, nawiercane ze specjalną powłoką i do tego klocki tej samej firmy - hamowanie rewelacyjne - koszt 1300zł

*ostatnio dostał nowe cewki, świece, olej syntetyczny, sprawdzony był rozrząd - wszystko okej



Jeżdżony na oleju Valvoline VR1 5W50 Syntetyk.

Nissan używany zawsze z głową: zanim zobaczył wysokie obroty był dobrze rozgrzewany, regularnie wymieniane wszystko co trzeba (oleje filtry itp).



Dlaczego taka cena? Dla niektórych niska, a dla większości za wysoka. Do ceny nie doliczam kosztów jakie wsadziłem w Nissana, a ze względu na parę drobnych wad które opisałem niżej, wyceniam go tak a nie inaczej. Dodam ze średnia cena za ten samochód w ameryce to około 170 - pokaż numer telefonu -
0 plus spore koszty sprowadzenia. Cena oczywiście do negocjacji.



Z częściami do samochodu nie miałem żadnego problemu - wszystko pasuje od Almery i X-triala.



Teraz trochę o wyposażeniu:

-klimatyzacja

-elektryka szyb (4)

-elektryczne lusterka

-oryginalne radio CD AUX +fabryczne audio z subwooferem

-tempomat

-6-cio biegowa skrzynia manualna z LSD

-fabryczne alufelgi 17" + kilka opon



***dla zainteresowanych zrobię więcej zdjęć w dobrej jakości***



"> trochę więcej zdjęć : http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/nissan-sentra-ser-specv/7845363/1



Sentra prowadzi się bardzo fajnie i pewnie, przyjemnie przyśpiesza i dobrze hamuje, nie pali tez dużo - przy normalnej jeździe około 10-12l gazu. Jeżdżona cały czas bez problemów.

Gaz sekwensyjny.

Silnik to jednostka o oznaczeniu QR25de, popularna w europie i nie ma co się bać o części. Moc to 178KM i 244Nm. Cztery cylindry w rzędzie. Zmienne fazy rozrządu (około 5tys obr) i zmienny kolektor dolotowy (4tys obr) co daje fajną dynamikę w każdym zakresie obrotów.



wady:

-trochę rdzy, w granicach normy

-malę pęknięcie od kamyka na szybie - policja nic nie mowi, przeglądy przechodzi, nie jest na polu widzenia kierowcy

-hamulce z tylu powoli się konczą

-delikatnie wytarty boczek fotela (kubełek) kierowcy - ale to norma przy takich fotelach, nie przeszkadza w siedzeniu



Samochód znam jak własną kieszeń, pewnie o czymś zapomniałem pisząc to małe wypracowanie. Jeśli potrzebujesz konkretnych informacji to z przyjemnością ich udzielę telefonicznie. Kontakt telefoniczny lub przez OLX. Jeśli nie odbieram, proszę o wiadomość SMS - oddzwonię.



UWAGA! Możliwa zamiana.

Z racji że zmieniłem koncepcje (dlatego też sprzedaje) zamienię na samochód z TURBO lub z silnikiem V6 (np volvo, seat, opel itp) minimum 180KM, ewentualnie diesel. Nie dopłacam.

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgOqsj.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • comawhite.htw.pl
  • Copyright (c) 2009 calajaskrawosc portal | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.