300 oryginalne puig
calajaskrawosc portal
Crash pady ninja 300 oryginalne puig (1strona, lewy albo prawy)
Witam
Mam do sprzedania crash pada renomowanej firmy PUIG
Oryginalny !!
Standardowe ślady użytkowania, brak uszkodzeń.
Jak komuś brakuje jednej szt to idealna opcja niz kupno 2 nowych za 500zł.
Crash pad na prawą badz lewa strone do wyboru
Sprzedaje to co widac na zdjeciach (całość razem )
Pisac na olx
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDf0TUd.html
Yamaha MT-09 Street Rally ABS 2014
Motocykl kupiony nowy w kwietniu 2015 w salonie Yamaha Kłodzko… Jestem pierwszym i jedynym właścicielem od nowości.
Przebieg aktualny ~6100km (1000km - pierwszy przegląd/wymiana oleju, 5500km - wymiana oleju/filtra). Moto jest w ciągłym użytkowaniu więc przebieg się zmienia.
Stan techniczny i wizualny bdb, z minimalnymi śladami użytkowania. Robił głównie "traski na Czechy" i czasami (dokładnie 2 razy) do roboty. Nie miał żadnej gleby czy innego "obtarcia parkingowe".
O parametrach motocykla można wszystko wyczytać w Internecie. Moto fabrycznie jest już bardzo mocne (~115KM, ~90Nm, ~180kg) dodatkowo mój egzemplarz został idealnie wystrojony (pod modyfikacje) oraz otrzymał całkowicie poprawioną charakterystykę (o tym więcej poniżej) pracy silnika.
Motocykl to wersja Street Rally, czyli taka wypasiona wersja z:
- wyższa, bardziej komfortowa kanapa
- szerokie, podgumowane stopki
- dodatkowe owiewki, lotki, spojlery, handguardy
Następnie został zmodyfikowany o dodatkowe (w nawiasie cena, jeśli interesuje Cię ten element, przyjąłem 50-60% nowej):
- pełny układ wydechowy MIVV Suomo black/carbon (2000)
- akcesoryjna kanapa PJII (300)
- szyba PUIG (150)
- stelaż pod kufer centralny z płytą (150)
- filtr K&N
- dodatkowy airbox pod modyfikację
- rolki wahacza pod stojak centralny
- mechaniczne zaślepki AIS od Graves
- dodatkowy kontroler przesuwający zakres sondy lambda z 14,7 na 13,4
- szeroka stopka
Poza tym, jak już wspominałem, motocykl został przeze mnie przeprogramowany:
- mapy paliwowe (TPSxRPM oraz MAPxRPM) zostały wystrojone pod układ wydechowy i filtr K&N: closed-loop ~13,4 (dla cruisingu), open-loop ~13,2 (dla acceleration oraz WOT). Silnik generuje maksymalna moc, oraz pracuje w najzdrowszych warunkach (niska temperatura spalania, stabilne obroty, itd). Nie odbiło się to specjalnie na znacznie zwiększonym spalaniu. Ganiając z dużymi sportami i dotrzymując im kroku nie jestem w stanie przekroczyć spalania 7/100, a taka trzeźwa jazda - 5,8-6,4l/100.
- mapy przepustnic (A/STD/B) - tutaj są throttle by wire - zostały wygładzone i zmodyfikowane pod największy komfort jazdy z jak najszybszym dostarczeniem mocy. Mapy w początkowej fazie otwarcia są bardzo progresywne, przez co moto łagodnie (i bezpiecznie) przyspiesza, następnie w zależności od trybu A/STD/B dostarcza odpowiednią dawkę mocy. Przepustnice są całkowicie odblokowane - jeśli odkręcisz 100% manetki - 100% przepustnic zostanie otwartych.
- wtryskiwacze przy zamkniętych przepustnicach działają i podlewają paliwa tak aby silnik nie hamował gwałtownie i nie szarpał kierującym.
- zawór AIS (PAIR) został zdeaktywowany (a także zaślepiony mechanicznie) - nie dopuszcza powietrza do układu wydechowego, a ten nie strzela ogniem.
- silnik całkowicie odblokowany pod względem mocy i prędkości maksymalnej
- przesunięty zakres pracy wentylatora - 96 ~ 92 stopnie.
Podsumowując modyfikacje - ten motocykl jeździ zupełnie inaczej niż fabrycznie nowy eMTek (nawet rocznik 2016), więc jeśli nie jeździłeś nigdy MT odwiedź najpierw salon i poproś o jazdę testową, następnie dopiero zapraszam na jazdę do mnie.
Jestem w stanie przywrócić mu stan fabryczny (założyć wszystkie duperele z powrotem) łącznie z programem w ECU - tylko po co?
Sprzedaję ponieważ interesuje mnie przesiadka na wersję bardziej turystyczną - Tracer - więc teoretycznie wchodzi w grę również zamiana, z moją dopłatą. Motocykl uwielbiam za silnik oraz ogólny czynnik "fajności", jednak golaskiem nie polecę w Alpy z 3 kuframi i żoną na plecaka…
Cena wersji takiej jaka wychodzi z salonu (daje wszystkie oryginalne wydechy, owiewki, itd) 29000, a jeśli masz ochotę na jakieś dodatki to do finalnej ceny dolicz ich koszt z listy powyżej.
Motocykl jest w leasingu, więc po decyzji zakupu potrzebuję kilka dni zrobić szybkie machniom z bankiem i dopiero wtedy motocykl jest Twój.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgzq2N.html
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird, 2006r, wtrysk, ostatni wypust
Motocykl w bardzo dobrym stanie, regularnie serwisowany, kupiony od znajomego ze znana historią.
Przebieg: 39 600 km
Wyposazony w:
-wyższa sportowa szyba Puig
-tłumiki Leo Vince (brzmia genialnie)
-czarne krótkie, regulowane klamki LSL
-filtr powietrza K&N
-czarne Stomp Gripy
-dymione migacze
Serwis:
W ty roku w Lutym przeszedł duży serwis:
-olej Motul 300 v + filtr
-serwis lag + nowy olej
-regulacja zaworów
Dalej w roku zostały wymienione:
-nowe opony Pirelli ST Angel (przód i tył z roku 2016, przejechały 1000 km)
-nowe klocki hamulcowe (oryginalne Honda)
-nowe zestaw napędowy DID (najmocniejszy)
-duży serwis tylniego zawieszenia (nowe tuleje i łozyska w Pro Linku) wszystko przejrzane i skasowane luzy.
Motocykl prowadzi się idealnie, licznikowo spokojnie pokaże ponad 290 km/h przy czym jest super stabilny nawet przy takiej predkosci.
Motocykl bez najmniejszego wkladu, regulanie jeżdzony.
W tym sezonie nie wymaga wkładu ani złotówki, nie musisz nawet oleju zmieniac.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh8NrB.html