300KM Garrett GT2860
calajaskrawosc portal
Audi A4 1.8t (AEB) + LPG, moc 300KM, Garrett GT2860, hamownia TURBOELITA!
SPRZEDAM:
Samochód osobowy Audi A4 B5 1.8t (AEB) benzyna + gaz, 300KM.
Rok produkcji 1996, pierwsza rejestracja 1997. Sprowadzony z Niemiec dopiero w 2012 roku (od pierwszego właściciela).
Samochód przeszedł gruntowny tuning mechaniczny w zakładzie Turboelita.pl w Gdańsku, przebieg silnika po modyfikacjach to ok. 9000km, moc poparta wykresem z hamowni to 300KM i 355NM.
Dlaczego powinieneś zastanowić się nad tą ofertą:
- mechanicznie samochód praktycznie nowy
- silnik to najtrwalsza konstrukcja 1.8t o symbolu AEB (kute korby, wystarczy poczytać w Internecie, to najbardziej wytrzymała jednostka ze wszystkich 1.8t, jakie zostały wypuszczone) – bez problemu można kręcić wyżej, niż 350KM
- modyfikacje wykonane w profesjonalnym warsztacie (rachunek do wglądu)
- NOWY rozrząd SWAG kupiony 06.08.2015
- instalacja gazowa (spalanie 11-12l./100km), dzięki czemu auto gdy tylko zechcemy staje się BARDZO ekonomiczne
- auto tylko 4 lata w kraju
- mechanicznie po prostu wsiadać i jechać!!!
Wyposażenie:
- 2x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- licznik z wyświetlaczem FIS (komputer pokładowy)
- kubełkowe, materiałowe fotele (rzadkość)
- radio z CD i MP3
- hak holowniczy
- pełna książka serwisowa i sterta rachunków
- 4 kluczyki + wzornik, 2 piloty do alarmu
- SPRAWNA instalacja gazowa wbita w dowód, butla w kole zapasowym, zawór pod korkiem wlewu paliwa, mocny reduktor i jedne z najmocniejszych wtrysków gazu dostępnych na rynku: DRAGON BIG FLOW.
- wskaźniki ciśnienia doładowania, ciśnienia oleju i temperatury spalin na desce rozdzielczej
- turbo timer do automatycznego gaszenia silnika
Wygląd :
- felgi 17” AEZ, kupione rok temu jako nowe (koszt ponad 2000zł), zero śladów użytkowania (nie mają nawet ryski), opony w bardzo dobrym stanie
- zderzak przedni z halogenami oryginał S4
- lampy przód S4 z oryginalnymi żarnikami i przetwornicami HELLA
- grill przód oryginał S4
- emblematy S4
- kierownica S4
- przyciemnione szyby
Mechanika:
- oryginalny silnik 2.6 benzyna zastąpiony silnikiem 1.8t, kompletnie przebudowany od podstaw
- zawieszenie gwintowane TA-Technix (dość głośne i sztywne), ustawione dość wysoko i bezpiecznie, można śmiało obniżyć :-)
- kompletny układ wydechowy TA-Technix (z rachunkiem na 600 EUR), nie jest bardzo głośny, nie męczy w trasie
- downpipe
- bardzo duży intercooler FMIC
- turbo Garrett GT2860/GT28RS (moc do 360KM), cena ponad 4000zł
- zawór upustowy BLOW-OFF Properfekt (hybrydowy, nie wpływa negatywnie na pracę silnika jak zwykłe zawory)
- wydajne wtryski 460cc od Rovera Turbo
- regulator ciśnienia paliwa Tomei
- nowe przewody podciśnieniowe i paliwowe
- większa pompa paliwa
- NOWY przepływomierz od silnika VR6 w dużej obudowie 3”
- filtr stożkowy oryginał K&N
- większa chłodnica silnika
- chłodnica oleju
- NOWY rozrząd firmy SWAG, zakupiony 06.08.2015r.!!!
- NOWE przeguby (duże i wytrzymałe, od silnika 2.6) wymienione miesiąc temu
- NOWE łożysko prawy przód
Na większość wspomnianych podzespołów posiadam rachunki zakupu, które dołączam do samochodu wraz ze wszystkimi papierami i książką serwisową. Po zsumowaniu koszt modyfikacji wyniósł ok. 24 000zł. Uzbierała się spora teczka z fakturami. Samochód strojony w znanym zakładzie tuningu mechanicznego w Gdańsku – Turboelita (do wglądu rachunek na 2000zł i zdjęcia). Aktualna moc to 300KM, załączam wykres z hamowni. Auto mechanicznie w bardzo dobrym stanie, wsiadać i jechać. Zalany syntetycznym olejem MILLERS MFC.
Oczywiście auto nie jest nowe i proszę się takowego nie spodziewać, ma 20 lat. Wszelkie naprawy wykonywałem na bieżąco, aktualnie mechanicznie nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Wizualnie zawsze znajdzie się coś do poprawy, ale są to raczej kosmetyczne kwestie. Na samochodzie NIE MA RDZY. Auto godne polecenia. Tanie w eksploatacji, BARDZO szybkie i niepozorne.
Tylko sprzedaż za gotówkę. Jeśli zamiana, to tylko i wyłącznie na BMW serii 1, najlepiej w dieslu.
Cena do rozsądnej negocjacji. Czekam na propozycje.
POLECAM!
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgCEwH.html